عکسهای هنری و زیبا (راز زندگی انگشتان)
 
درباره وبلاگ


سلام به یکی از معتبر ترین وبلاگ رپ در تبریز خوش امدید. امید وارم این مطالب نظر شمارا جلب کند و از این وب احساس رضایت مندی را داشته باشید. با تشکر مدیریت


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 851
بازدید کل : 87062
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1


Email Icon by Parstools.com
رپ 041 - Hip Hop
پیشرفت سبک رپ در ایران و تبریز

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت10:48---27 فروردين 1390
khili bahale afarin
misi asis


فرید
ساعت1:03---12 فروردين 1390
سلام من فرید هستم اهل تبریزم

خیلی دوست دارم تا که منم رپر بشم ولی نمیتونم

از شما امید کمک دارم امیدوارم که کمکم کنید

چطور می تونم این کارو انجام بدم ؟

اصلا تو تبریز رپری وجود داره که آموزش بده و شاگرد بپزیره؟
سلام فرید جان مرسی که به وب خودت سرزدی بله اول از همه اگه کسی بخواد رپ بخونه باید عشق این کار و داشته باشه و مهمتر از اون استعداد کافی داشته باشه تو تبریز کسی خاصی نمیشناسم که رسمی اموزش یا بقول شما شاگرد قبول کنه ولی از دست خودم و دوستان اگه هر کمکی احتیاج باشه میکنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب